Politica livrare si retur

Politica de livrare si retur

1. Livrarea produselor

Vă mulțumim pentru vizita și timpul petrecut pe site-ul nostru www.tegosprime.ro.

Mai jost sunt enumeraţi termenii și condițiile care constituie politica noastră de transport.

 

1.1. Cine îmi va livra coletul/coletele?

 

Firmele de curierat responsabile cu transportarea coletelor noastre: DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A. (D.P.D.) si DELIVERY SOLUTIONS S.A. (SameDay).

 

1.2.Timpul de procesare al expedierii

 

Toate comenzile sunt procesate în termen de maxim 2 zile lucrătoare.

Comenzile facute până la ora 14:00 sunt ridicae de curier în aceeaşi zi în limita stocului disponibil.

Livrarea se face în termen de 1-3 zile de la procesarea comenzii.

Comenzile nu sunt expediate sau livrate în zilele de Sambata, Dumnică sau în zilele de sărbători legale.

Dacă avem un volum mare de comenzi, livrările pot fi întârziate cu câteva zile. În acest caz, vă rugăm să acordați zile de tranzit suplimentare pentru livrare. Dacă va exista o întârziere semnificativă la expedierea comenzii dumneavoastră, vă vom contacta prin e-mail sau telefon.

 

1.3. Tarifele de expediere

 

Taxele de expediere pentru comanda dumneavoastră vor fi calculate cu exactitate și afișate la finalizare comenzii. Puteţi regăsi mai jos un tabel estimativ al tarifelor de expediere.

Metoda de livrareGreutatea coletuluiCostul estimativ al livrării (RON)
   
Curierat Rapid oriunde in tara10 KG20
Curierat Rapid oriunde in tara15 KG25
Curierat Rapid oriunde in tara20 KG30
Curierat Rapid oriunde in tara25 KG35
Curierat Rapid oriunde in tara50 KG63
Curierat Rapid oriunde in tara100 KG914
Curierat Rapid oriunde in tara150 KG168
Curierat Rapid oriunde in tara200 KG210
 
 

!!!ATENTIE!!!

·       în localităţile în care curierul nu are acoperire se percepe o taxă unică de 10 RON TVA inclus, indiferent de numărul de km;

·       pentru cantităţi mai mari decat cele prezente pe site, vă rugăm să ne contactaţi cu încredere.

 

1.4. Confirmarea expedierii și urmărirea comenzii

 

Veți primi un e-mail/SMS de confirmare odată ce comanda a fost expediată. Acesta conține numărul dumneavoastră de urmărire (AWB).

AWB-ul va fi activ în 24 de ore şi se poate introduce în secțiunea URMĂREȘTE COMANDA pentru a localiza coletul.

 

1.5. Taxe și impozite

 

Site-ul www.tegosprime.ro nu este responsabil pentru nicio taxă aplicată comenzii dumneavoastră. Toate taxele impuse în timpul sau după transport revin în sarcina clientului.

 

1.6.Deteriorarea coletelor

 

Site-ul www.tegosprime.ro nu îşi asumă răspunderea pentru produsele deteriorate sau pierdute în timpul expedierii. Dacă ați primit produsul deteriorat, vă rugăm să contactați transportatorul pentru a depune o reclamație. De asemenea, pentru o mai bună soluţionare a unui astfel de caz, vă rugăm să salvați toate materialele de ambalare și mărfurile deteriorate înainte de a depune o reclamație.

 

2. Returnarea produselor

 

Vă mulţumim pentru că aţi ales produsele noastre de pe www.tegosprime.ro !

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vânzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea formularului regăsit mai jos.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Pentru a fi eligibil pentru o rambursare/returnare/refuzare, trebuie să returnaţi produsul în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziție.

Produsul trebuie:

  • să fie în aceeași stare în care l-aţi primit și să nu fie deteriorat în niciun fel;
  • să fie în ambalajul original;
  • să aibă ataşată chitanţa sau dovada achiziției.

După ce produsul va ajunge la noi, echipa noastră de profesioniști îl va inspecta și vă va anunţa primirea acestuia. Dacă returnarea dvs. este aprobată, se va iniţia procesul de rambursare.

Suma de bani echivalentă produsului poate fi rambursată prin metoda de plată originală pe care ați utilizat-o pentru achiziția acestuia, sau prin intermediul cardului dumneavoastră de credit. Pentru plățile cu cardul de credit, este posibil să dureze între 5 și 10 zile lucrătoare până când plata va fi afișată în extrasul dumneavoastră de cont.

Dacă produsul este deteriorat în vreun fel sau dacă ați inițiat returnarea după ce au trecut 30 de zile calendaristice, nu veți fi eligibil pentru o rambursare.

Atentie!!! Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de către dumneavoastră. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

Dacă aveți neclarităţi sau mai multe întrebări, nu ezitați să ne contactaţi.






    Lăsați-ne un mesaj
    1
    Vă putem ajuta?
    Bună ziua!

    Aveți nevoie de informații?